سه سوال از دختر خانم های زیر 18 سال


عضو شويد



:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



**** پسری که تو را دوست داشته باشد عریانت نمیکند بانو! لباس عروس بر تنت میکند.... *** رسول اکرم صلى ‏الله ‏علیه ‏و‏ آله : عِفُّوا تَعِفُّ نِساؤُکُمْ؛ پاکدامن باشید تا زنانتان پاکدامن باشند. امیرالمومنین علی علیه السلام : کسی که دائما فکرش درگناهان دور میزند عاقبت مرتکب گناه می شود. *** سلام نظرات خصوصی قابل انتشار نیست . پس اگه می خواید طبق قوانین ، نظرتون منتشر بشه ، خصوصی پیام ندید . به سهم خودم سعی دارم در این وبلاگ مطالبی برای آگاه سازی دختران و پسران وطنم قرار دهم . مطالبی که اکثرا دغدغه دختران و پسران است . مطالبی در مورد مسائل جنسی و رفتاری . مطالبی که هر دختر و پسر تا قبل از ازدواج باید بدانند . در این وبلاگ به سوالاتی جواب داده خواهد شد که معمولا دختران و پسران روی پرسیدن آن را از دیگران ندارند . شاید مسائلی که در این وبلاگ مطرح می شود برای شما خیلی ساده و پیش پا افتاده باشند ولی همین مسائل پیش پا افتاده از نظر شما ، برای خیلی های دیگر ناشناخته هستند . این وبلاگ در سایت سازماندهی به ثبت رسیده است . استفاده از مطالب وبلاگ پسران و دختران خانواده برتر به هر نحو ممکن مجاز می باشد .

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دختران و پسران خانواده برتر و آدرس sedaye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 41
:: کل نظرات : 13

آمار کاربران

:: افراد آنلاين : 1
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاين


آمار بازديد

:: بازديد امروز : 47
:: بارديد ديروز : 17
:: بازديد هفته : 67
:: بازديد ماه : 64
:: بازديد سال : 518
:: بازديد کلي : 43191

RSS

Powered By
loxblog.Com

دختران و پسران زیر 18 سال

سه سوال از دختر خانم های زیر 18 سال
دو شنبه 4 خرداد 1394 ساعت 1:58 | بازديد : 1645 | نوشته ‌شده به دست هیراب | ( نظرات )

سلام 

من 3  تا سوالی داشتم از دختر خانم های زیر 18 سال و دبیرستانی سایت... 

سوال اولم اینه که آیا دختران دبیرستانی به ازدواج فکر می کنند و دوست دارند ازدواج کنند یا خیر و اگر اره چرا و اگر نه چرا 

سوال بعدیم اینه که نظر خانوادشون در رابطه با ازدواج دخترشون تو این سن چیه و اگر مورد بسیار مناسبی بیاد واکنش خودشون و خانوادشون چیه و اصلا تو این سن آیا خواستکار براشون می یاد یا خیر 

و سوال آخرم هم اینه که از نظر اونا پسر ایده الی که دوست دارند باهاش ازدواج کنند چطوری باید باشه و دوست دارند با چه پسری ازدواج کنند ( از قیافه , سن و خانوده وشغل و تحصیلات و ... , یعنی ملاکاشون برای ازدواج چیه به ترتیب )

لطفا اگر امکانش هست دوستانی که نظر گذاشتند سنشون رو هم بنویسند 

با تشکر




|
امتياز مطلب : 3
|
تعداد امتيازدهندگان : 1
|
مجموع امتياز : 1
مطالب مرتبط با اين پست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد

<-CommentGAvator->
آ... در تاريخ : 1394/3/4/1 - - گفته است :
من دوس دارم تو سن 19،18 سالگی با یه پسر که خیلی از خودم بزرگتر نباشه مثلا حدود 21،22 ساله باشه.چون پدر و مادر من خیلی روم حساسن و اصلا اجازه نمیدن تنها یا پیاده حتی تا سر کوچمون برم و خواهرم تو سن 17 سالگی ازدواج کرده و دو ساله داره زندگی میکنه وقتی به مامانم میگم بهم میگه اون خیلی استعداد و هوش بالایی نداشت واسه همینه که گفتیم چرا الکی بفرستیمش دانشگاه و زود شوهرش دادیم اما تو خیلی با اون فرق داری امکان نداره زیر 25 سال شوهرت بدیم .
خیلی از دستشون خسته شدم واسه هر چیزی که میشه بهم گیر میدن حتی وقتی میرم پای کامپیوتر مامانم میاد کنارم میشینه و وقتی بهش میگم بهم اعتماد نداری که میای و تمام کارای منو نظارت میکنی میگه به تو اعتماد دارم اما به اون دوستات که منحرفت میکنن اعتماد ندارم
خسته شدم چن بار فکر فرار از خونه به سرم زده اما چون عاشق خونوادم هستم سریع پشیمون میشم.
همینطور دوس دارم با پسری ازدواج کنم که قد بلند خوش تیپ و خب تقریبا زیبا باشه و خوش اخلاق و احساساتی باشه و همین طور منو دوس داشته باشه
پاسخ:پاسخ خودتون رو در پست زیر دنبال کنید http://sedaye.loxblog.com/post/21/%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%AC%20%D8%B2%D9%88%D8%AF%20%D9%85%D9%88%D9%82%D8%B9.htm


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: